12 april 2012

Kläder någon?

Jättefin väst i märket Ester Elonora, one size, aldrig använd. Nypris 899:- jag säljer den för 500:-

Poncho med armar i storlek m, aldrig använd 250 kr
SÅLD

Fint linne, one size 250 kr

Storlek 40 men rätt liten för sin storlek, 250 kr

Söt kofta, storlek xs men passar en s/m 250 kr

One size, aldrig använd 200 kr

Söt tunika, storlek 44, men absolut inte så stor, mer som en 36/38 250 kr
SÅLD

Väska med nitar och fransar, dock har fransarna "fransat upp sig" därav priset 150 kr
SÅLD

Replay jeans, storlek 28 men rätt små i storleken 200 kr

Ldir skor från Raglady, storlek 38, 500 kr

Boots i märket Johnny Bulls, storlek 37 (dock stora i storleken, jag fick köpa ett par nya i storlek 36 och vanligtvis har jag 38 på alla skor så dessa är stora i storleken) 450 kr

Mockajacka i märket mission från Raglady, storlek medium, 700 kr

3 kommentarer:

  1. Skulle vilja ha den rosa tunikan med volangerna!
    Du får den för 350 om jag kan köpa den 25e?
    / Jenni :)

    SvaraRadera
  2. Hej,

    om du vill sälja stövlarna för 400 kr är jag riktigt intresserad.
    du kan maila tillbaka på Margareta.joakim@gmail.com

    mvh Margareta

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag är intresserad ut av din mocka jacka ifrån Mission. Jag undrar om du kan skicka några flera bilder på den till mig?

    liisen_90@hotmail.com

    SvaraRadera